vrijdag 7 maart 2014

Alles komt goed

Vandaag vond de uitvaart van mijn oom Daan plaats.
Daar ontmoette ik twee spiritueel ingestelde vrouwen die via mijn moeder mijn verhaal kende en mij vertelde dat ze zeker wisten dat alles goed zou komen. Wat er goed zou komen werd niet benoemd, maar ze wisten het zeker en ik kreeg een zoen op mijn wang.
Ik zou dit kunnen betrekken op mijzelf. Jammer genoeg ben ik tot op heden nog geen vrouw tegengekomen die van uitgezaaide borstkanker is genezen dus dat doe ik niet. Ik leg dit soort uitspraken tegenwoordig maar uit als dat het goed komt met M en K op het moment dat ik hun los moet laten of dat me als de medicijnen niet meer werken geen langdurige lijdensweg te wachten staat.
Thuis gekomen lag er na twee jaar soebatten met de IRS het Amerikaanse taxnummer van K. op de mat. Het heeft heel wat stress en inspanning gekost maar eindelijk is er aangetoond dat hij onze zoon is en dat we de afgelopen jaren voor hem hebben gezorgd.
De vrouwen hadden gelijk: het is goed gekomen !

Car

1 opmerking:

  1. Wat goed van je, hoe jij kunt relativeren! En fijn dat nu vaststaat, voor de Amerikaanse autoriteiten, dat Kevin jullie zoon is!

    BeantwoordenVerwijderen