maandag 13 oktober 2014

Nieuwe brace

Handpalmen tijdens het consult naar elkaar draaien en de ortopeet bevestigde het vermoeden dat we er van uit moeten gaan dat ook in beide bovenarmen een peesontsteking (als bijwerking van de letrozole) aanwezig is. Belasting waarvan de fysio zegt dat het niet zo erg is moet volgens hem vermeden worden. Ik had me dat zelf al opgelegd de afgelopen weken.
Zonder brace om mijn hand, wat ik de afgelopen weken af en toe geprobeerd heb, gaat het prima maar komt de pijn bij belasting als snel terug.
Dus is er vandaag een nieuwere (iets kleinere) brace aangemeten die ik regelmatig en zeker bij belasting kan dragen. 
Over acht weken heeft de ortopeet een terugbel afspraak gepland en zien we verder.
In de gipskamer werd me de vraag gesteld: hoe lang moet je deze medicatie nog slikken ?
Hopelijk heel lang en dan zal ik de bijwerkingen voor lief moeten nemen. Menige vrouw met een primaire borstkanker besluit te stoppen met (anti) hormoontherapie i.v.m. de bijwerkingen. Voor mij is dit geen optie, we mogen super blij zijn dat ik het al zo lang goed doe op de medicatie. We gaan pas stoppen als mijn lichaam besluit om antistoffen tegen het middel aan te gaan maken waardoor het niet meer werkt.
En de bijwerkingen nemen we dus maar voor lief.

Car

Geen opmerkingen:

Een reactie posten