woensdag 21 augustus 2013

Eerste Uitslag CT scan

Dinsdag 20 augustus plaatste ik onderstaand berichtje op Facebook:

Afgelopen donderdag is er een CT scan van mijn romp gemaakt om de buik en rugklachten te verklaren waar ik al enige maanden mee loop. Het nieuwe bed, de fysio en het sporten bleken niet de oplossing.
Zaterdag opeens een dikke arm inclusief zwelling en gisteren de uitslag.
Onze wereld staat weer even stil maar draait aan de andere kant ook direct weer volop door. 
Ik hoopte op zwervende galstenen of een darminfectie het blijkt echter dat mn bekken en delen van m'n rug bezaaid zijn met kanker.
Vandaag is er direct een beenmergpunctie gemaakt zodat er vastgesteld kan worden of het uitzaaiingen zijn van de eerder doorgemaakte borstkanker of een andere vorm.
Aan de hand van deze uitslag waarop we een dikke week moeten wachten zal er bepaald kunnen worden wat, of en hoe er behandeld gaat worden.
Ik loop me nog te beraden hoe ik de informatievoorziening verder zal laten lopen.

Ik had liever in de toekomst gaan bloggen over een nieuw spannend avontuur maar zo ontstond dit blog waar ik zonder dat ik er anderen lastig mee val mijn gedachtes en gevoelens een plek kan geven en zij die dat wensen op de hoogte kan houden.

Car

Geen opmerkingen:

Een reactie posten