zaterdag 12 oktober 2013

Een zaterdag met zn drieën

Vannacht hebben we beide slecht geslapen, bij mij waarschijnlijk onder invloed van de dexa die me in de loop van de dag wel wat bracht. Heb de primperan laten zitten, en ben iets minder suf.
We hebben zowaar samen een blokje omgelopen, niet ver maar wel even arm aan arm samen naar buiten geweest. M. gaat al niet meer op zijn billen van de trap af maar loopt al voorzichtig. De linkerzijde van zn lichaam is nog wel beduidend kouder. Volgens de folder wil veel aaien helpen dus dat wordt me dan ook vertelt te doen :)
Nog wel twee keer beide een flinke ruk geslapen vandaag. Maar ook weer zelf ons eigen bed verschoond met dank aan alles wat gisteren door Ma en Mirjam gewassen en gestreken is.
En het huis dat staat nu helemaal vol met met bloemen, dank je wel hiervoor.
K. had vandaag echt behoeft aan een "normale" dag, gewoon met zn drietjes. Hij heeft vrij genomen en is vanmiddag de boodschappen gaan doen om vervolgens cholesterol laag te koken. Een lekker groente pasta die me al weer beter smaakte dan het eten de dagen daarvoor. Hij is zich hier flink aan gaan verdiepen want de medicijnen die M. de rest van zijn leven zal moeten slikken werken pas goed na twee weken.
En bij mij: het is een paardenmiddel de dexamethoson maar hopelijk help het me wat beter door de komende week door. Vandaag ging al iets beter dan gisteren.

Car

1 opmerking:

  1. Hopelijk zet nu de stijgende lijn weer in. Ik hoop dat de controle laat zien dat de medicijnen aanslaan, zodat je weet waarvoor je dit doet.

    BeantwoordenVerwijderen