vrijdag 11 oktober 2013

Emmertje bijna vol

Teveel gebeurd en ik voel me te rot voor een te uitgebreid blog.
Sinds maandag kwam de misselijkheid weer op. Mooi gesprek met E. gehad maar na afloop moest ik gaan slapen wat ook lukte.
Woensdag de uitvaart van Diana, heftig, het voelde na afloop alsof de bruidsbloemen weggegooid werden en wij die vingen.
Rest van de komende visite afgezegd, het is echt allemaal teveel op dit moment, ik hoop dat niemand zich gepasseerd voelt maar het is zo als het is.
Donderdag in de loop van de middag weer naar bed. M. had hoofdpijn en kwam ook. Na een uur of twee wilde hij uit bed maar kon niet meer op zn benen staan. Viel op de grond naast het bed.
Huisarts gebeld die er snel was, ambulance en afgevoerd naar het Vlietland waar hij door de ct scan is gehaald en is gebleven.
Ct was niets op te zien, dus verdenking herseninfarct.
Ondanks dat zn linkerbeen nog niet de kracht terug heeft is hij vrijdag mede gezien de situatie thuis met een lading medicijnen ontslagen. Trap af moet gebeuren op zn kont.
Hij mag zeker vier weken niet autorijden en minimaal 10 weken niet werken. Fysio wordt begin volgende week opgestart.
Ik bleef in de tussentijd misselijk en duf en lig veel op bed en heb weer contact gehad met de onco. Heb nu opnieuw dexamethason gehad en begin volgende week volgt een afspraak met een neuroloog om hersenmetastasen uit te sluiten.
Beetje veel allemaal he ?
Niet ongerust zijn dat er geen hulp is, die is er en we weten wie we nog meer kunnen bellen.

Car

13 opmerkingen:

  1. Dat is een hoop tegelijk, Car. Zelf niet lekker, M. die valt, ik hoop er met jullie het beste van. Hopelijk kunnen hersenuitzaaiingen uitgesloten worden. Kan de misselijkheid van de pijnstillers komen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ook kunnen. De onco wil echter eerst de andere optie uitsluiten

      Verwijderen
  2. Ach Car toch, er komt nu wel heel veel op jullie bordje...heel veel sterkte!
    Xxx Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een ellende, dit is echt te veel van het goede..of beter gezegd...helemaal niets goeds. Voor alle drie en de mensen om jullie heen heeeeel veel sterkte. Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje meisje, je hebt inderdaad een hele emmer, ik hoop dat Marcel snel opknapt en dat de misselijkheid snel verdwijnt. Ik steek een kaarsje voor jullie op, dikke knuffel xxx

    ps Martin voelt zich goed deze week dus ikke ook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O my goodness....... ik ben er stil van. Als nu je emmertje nog niet vol is, had je vast een mega-emmer, een soort badkuip. Ik hoop dat het met jullie allebei snel beter gaat. Wat zal K ook geschrokken zijn......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah meissie toch! Het is zoveel..te veel! Logisch dat de emmer nu vol is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeeminee, Carla toch, ik dacht dat jullie al ellende genoeg hadden, maar een komt niet alleen, dat is dan nu wel duidelijk en ik hoop dat het heel snel wat beter gaat worden.Wanneer hoor je de uitslag van Marcel en ligt hij in bed of schuifelt hij ook wat rond, nou meisje mijn kaarsje gaat ook weer aan en ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap, dikke knuffel van ons, Margo en Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beetje veel.... Het is veel te veel en het voelt heel oneerlijk...... Bellen als ik iets kan doen, ik doe het graag. Dikke knuffel voor jullie alle drie, Mechi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heftig! Heel veel sterkte voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en beterschap,
    Liefs Anita (vergat dus m'n naam).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje hetnkon dus nog erger. Vind het verschrikkelijk voor jullie , alle liefs toegewenst, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het houdt maar niet op hè. Meid wat beroerd allemaal.
    En als mensen zich gepasseerd voelen, jammer dan. Je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd.
    Dikke knuf,
    Jetty

    BeantwoordenVerwijderen