dinsdag 1 oktober 2013

Jeep is gekeurd

De tweede dag dat M. weer normaal naar zn werk is geweest.
Elke dinsdag hebben we nu hulp in huis, zodat de hoogst noodzakelijke  normale dingen gedaan worden. Zo ook deze morgen. Ben maar direct makkelijk geworden, klaar zijn voordat zij binnen komt lukt me niet en ik heb me voorgenomen om niet over mn eigen grenzen heen te gaan. Gelukkig voelt het al snel voor beide partijen vertrouwd.
Maanden heeft het me gekost om de trekhaak die na terugkomst in NL onder de Jeep was geplaatst gekeurd te krijgen, er bleek bij de import geen trekgewicht op het kentekenbewijs terecht te zijn gekomen. Gewoonweg omdat er geen trekhaak onder de auto zat en we hier bij de importkeuring niet op gewezen hadden. Uiteindelijk moest de auto opnieuw individueel in Lelystad gekeurd worden, zou ik vandaag gaan regelen....
Moon en Ruud hebben dit zaakje van ons overgenomen en zijn vandaag met de auto naar Lelystad gereden om daar vervolgens enige uren de keuring af te wachten. Gelukkig zijn ook zij niet op hun mondje gevallen en is ook dit zaakje nu weer de wereld uit. Na maanden mag de Jeep eindelijk een aanhanger met motor trekken. Jammer dat die vakantie die we voor ogen hadden niet meer door zal gaan maar het kan maar geregeld zijn en uit mijn hoofd.

In de loop van de middag ben ik alleen naar buiten gegaan, drie kwartier op mn eigen benen door onze eigen wijk in de zon gelopen. Die zijn maar weer binnen.
En wat ik voel ik in mn lijf ? Ik weet het niet. Actievere tumorgroei of de uitwerking van de bestraling...
Ik probeer het tot de volgende controle op 17 oktober te parkeren.

Car

1 opmerking:

  1. Die kan wel trekken :-).
    Wat goed dat je zelf bent gaan wandelen. Het klinkt alsof het de goede kant op gaat!

    BeantwoordenVerwijderen