zondag 6 oktober 2013

Met the boys naar Jersey Boys

Zeker met die twee waardevolle jaren in de VS in onze zak heb ik me de afgelopen weken gerealiseerd dat mijn bucket list met reëel realiseerbare doelen niet echt groot is. Gelukkig maar, geeft ook een stukje rust.
Niet dat ik niet van plan ben om de komende tijd e.e.a. te gaan verzinnen maar dat zullen dan spontane ingevingen zijn.
De paar maanden samen overwinteren in Spanje die we in ons hoofd hadden gaan er waarschijnlijk niet meer van komen, ik wil niet weg van daar waar mijn kind nu is. Als oude van dagen samen met een caravan richting het zuiden trekken is nog te ver weg. De caravaninventaris die her en der nog opgeslagen staat moet in het voorjaar maar verkocht gaan worden.
Ik had samen met K. naar Petra (Jordanië) willen reizen, M. heeft hoogtevrees en we waren al druk aan het filosoferen dat we als moeder en zoon misschien wel samen konden gaan. De toekomst zal leren of het nog realiseerbaar is.
Als kind gingen we altijd graag met K. naar het jeugdtheater en musicals. Hij en wij genoten er van.
Sinds een jaar heeft hij een lieve vriend en ik had al een tijdje het voornemen om met zn vieren naar een grotere musical te gaan.
Vandaag zijn we naar Jersey Boys in het Beatrix Theater in Utrecht geweest. Gewoon acht uur van huis inclusief een afsluitend etentje bij Prego.
Ik heb genoten zo samen met mijn boys !

Car

3 opmerkingen:

  1. Leuk! En wat fijn dat je er fit genoeg voor was. Ik ben heel blij om te lezen dat je dit soort dingen kunt doen. Ook zonder kankerbehandelingen best een intensieve dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo blij dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad xx ineke

    BeantwoordenVerwijderen