maandag 16 september 2013

Drukke maandag

Tjeetje wat was ik een groot gedeelte van de zondag suf door dat ene morfine pilletje (oxynorm), m'n hoofd was even niet van mij.
Zondagavond alleen op paracetamol gaan slapen en dat lukte voor het eerst sinds dagen tot negen uur maandagmorgen. Ik had zelfs niet gemerkt dat M. stil het huis had verlaten om naar zijn werk te gaan.
Had het "druk" de hele morgen, bellen, bellen en bellen. 
Ook heb ik een aantal mensen die ik niet zo vaak zie of spreek alsnog op de hoogte gebracht, ik wil zoveel mogelijk voorkomen dat ik mensen tegenkom of spreek die het standaard antwoord verwachten op de standaard vraag hoe gaat het...
Tussendoor op de mobiel een telefoontje van de afdeling radiotherapie om een afspraak voor komende woendag door te geven met de radioloog voor de komende bestralingen. 
Voor deze afdeling moet er op dezelfde dag ook weer een CT scan gemaakt worden, dit keer gelukkig zonder contrastvloeistof. Woensdag hoor ik wanneer de eerste bestraling gepland staat, er werd mij verteld dat dit waarschijnlijk vrijdag of maandag zal zijn.
Toen ik om een uur eindelijk onder de douche wilde gaan stond zuslief met een sleutel uit een heel ver verleden voor de deur.
Een tijdje zitten ouwehoeren, alsnog onder de douche gegaan waarbij zus mn haar heeft afgemaakt en toen samen even naar de supermarkt gelopen zodat ik in ieder geval even buiten was geweest en die ene boodschap was gedaan.
Toen was de energie op, al met al een leuke volle dag.

Het begint een beetje op een baantje te lijken, de komende dagen staan aardig wat afspraken gepland. Morgen moet ik een MRI laten maken waarbij Moon chauffeurt.

Car

1 opmerking:

  1. Patiënt zijn als beroep... Ik hoop dat het aantal afspraken snel afneemt als je eenmaal klaar bent met bestralen.

    BeantwoordenVerwijderen