donderdag 26 september 2013

Weer thuis

Woensdagmiddag ben ik dus ontslagen uit he ziekenhuis.
Het was een lekker temperatuurtje dus de kap van de auto kon heerlijk open en de emmer was echt niet nodig.
Nog wat wiebelig op mn benen naar boven. Wat was ik blij...weer thuis. Het was toch wel even flink schrikken geweest.
Lekker onder de douche, ziekenhuis pjama uit waarna K. vakkundig mijn haren heeft gedroogd en zelfs zn moeder dr wenkbrauwen heeft geepileerd. Ik was weer meer mens en kroop lekker het eigen bed in.
P en ma komen langs met een lading nieuwe pjama's die Mir eerder was gaan halen, ook weer geregeld. Het is niet de bedoeling om weer snel zo'n grap uit te halen maar we zullen een stapeltje ziekenhuisspullen voor het grijpen neer gaan leggen. s ' Avonds bestel ik online nog wat aanvulling.
s'Avonds kookt M lekker een roerbakschotel met biefstuk en voor het eerst sinds dagen geniet ik weer van een warme hap. Waar een mens al niet blij mee kan zijn....
s' Avonds krijg ik het zelfs voor elkaar om samen met de mannen Love is in the Air te kijken, eigenlijk alleen maar een rede om te janken, Montreal, Canada zal ik er ooit nog komen ? 
In het ziekenhuis hoorde ik gisteren ook alleen maar horor verhalen om me heen, drie mensen op de zaal hadden uitgezaaide kanker, allemaal met een relatief korte levensverwachting. De snurkster tegenover me zei zo doeltreffend, hoe kan het dat wij hier vanalles ondergaan (ze was al sinds het begin van de maand in het ziekenhuis) en bombarderen ze in Kenia gewoon een winkelcentrum....een andere dame wilde na twee jaar voorbereiding eindelijk volgende week haar langsverwachtte droomreis gaan maken langs de oostkust van de VS van Florida naar Montreal. Kon me zo goed voorstellen dat ze verdrietig was dat ze komende week de beslissing moest gaan nemen of ze het risico wilde gaan lopen om daar in een bed te gaan belanden.  

Affiijn vandaag komen eindelijk de nieuwe nog dikkere matrassen en ben ik met mn thuishulp (met dank aan NGA) thuis. Het doel is om even met de rokstoel naar buiten te gaan.

Xx Carla

2 opmerkingen:

  1. Het is heerlijk weer om lekker in het zonnetje te wandelen, of uit de wind te gaan zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer thuis bent. Het is lekker weer om even naar buiten te gaan. In de zon is het zelfs warm.

    BeantwoordenVerwijderen