zondag 22 september 2013

Misselijk

Gezellig weekend hier. Of de zaterdag, of de zondag had ik het plan om even gezellig naar de markt te gaan. Niet dus !
Liggen gaat het beste, dan wordt de misselijkheid het beste onderdrukt. Als ik maar iets te lang rechtop zit of mn ogen gebruik gaat het middenrif schokken en is de emmer nodig.
Vanmorgen de huisartsenpost gebeld met het verzoek om een ander middel. Nu primperan gekregen.
platliggen en proberen maar.
Las ik ergens dat mensen tijd aan het verdoen of aan het lummelen waren?

Car

2 opmerkingen:

  1. Hoi Carla, ik lees dat het allemaal nog niet meevalt om de juiste medicijnen te vinden.En het zou toch fijn zijn als je een beetje kunt doen wat je zou willen, nou meisje ik hoop dat het met deze wat beter gaat.
    Groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorrie, mijn naam vergete, Elly en ook van Margo

    BeantwoordenVerwijderen