maandag 2 september 2013

Is uitgezaaide borstkanker te genezen ?

Er is veel onduidelijkheid over uitgezaaide borstkanker, ook ik merk dat de afgelopen dagen. aan reacties die ik krijg. Mensen hopen op genezing, of een andere conclusie van de aangevraagde second opinion. Wij weten nu al dat de second opinion voor mij alleen belangrijk is ter bevestiging van de aangeboden behandeling. 
Dat is ook de rede dat veel borstkanker patiĆ«nten waarbij de eerste diagnose (primaire tumor zonder aanwijsbare uitzaaiingen) is gesteld jarenlang angst houden voor uitzaaiingen. Ik dacht die angst na 6 1/2 jaar achter me gelaten te hebben.
De vooruitzichten van een patiƫnt met uitgezaaide borstkanker zijn niet goed. Als borstkanker eenmaal is uitgezaaid is genezing van de ziekte niet meer mogelijk. Wil je hier meer over weten lees dan hier.
Stilletjes toch voor me hopen mag natuurlijk altijd.

Car

Geen opmerkingen:

Een reactie posten