donderdag 26 september 2013

Merk ik al iets van de bestraling ?

Nee merk nog niets van de bestraling, alleen dus dat ik afgelopen zondag nog meer pijn had en misselijker werd.
Ze hebben gezegd dat het wel drie weken door kan werken.
Vanmiddag zijn we even naar buiten geweest en dan voel ik dat ik nog erg crocky ben (suf) en pijn in mn rug heb. Geen verandering op dat punt maar daar was ik ook op ingesteld.
De afspraak voor morgen om bloed te gaan prikken is gecancelled, heeft volgens de arts geen zin, omdat er eergisteren toch ook al weer bloed is geprikt. Nu eerst eens drie weken kijken wat de hormoontherapie in combi met de uitwerking van de bestraling gaat doen.
Dus in theorie zou ik hier drie weken niet kunnen schrijven.
Denk echter dat jullie nog wel wat van me horen want nu zal het kwartje wel echt gaan vallen dat de wereld om ons heen doordraait en ik daar ook weer deel van uit wil gaan maken. Merkte het vanmiddag al toen ik wat suf op het bankje in het winkelcentrum zat te wachten.
MAAR !!! Ik ben wel mooi buiten geweest dus dat hebben we maar vast binnen.

Car

1 opmerking:

  1. wat zijn we daar allebei goed in en we mogen daar absoluut trots op zijn...positief denken !!!
    Wij gaan morgenvroeg al op tijd naar de dokter want Martin krijgt een uurtje les in how het met de chemo pomp gaat werken en dan ook een afspraak maken voor de volgende week. Met allemaal die morfine en nog extra pijnstillers in zijn lijf voelt hij zich goed, is ook zeer mobiel maar dat zal de volgende week wel eens kunnen veranderen, we zullen zien. Zondag avond komen Joke en Nico op bezoek voordat ze weer terug naar Nederland gaan, de schoenen van M en de catalogus, pin en mascara gaan ook mee oostwaarts

    dikke knuffel en sterkte, ik hoop dat je even een adempauze krijgt van het misselijk zijn en wat lekker kan aansterken met ongetwijfeld al het lekkers dat je mannen je voorschotelen !!
    Mariet xxxx

    BeantwoordenVerwijderen